Sunday, January 29, 2012

first post at tumblr

muka baru kali ni tapi ayat mungkin berbeza.sedikit.barangkali nak nampak cool dan cakap dalam bahasa bangku penuh lagi menyenangkan dari tekan kata laluan dekat google translate sebapnak tunjuk kita ni bagus sebap tulis pakai dificult english words.kebarangkalian aku terlepas sikit dan meghirup udara segar dari sedekad kawan kawan ku yang begitu tersekat.well aku nampak dunia.aku dah berani pakai baju buruk gi sunway.aku dah berani free hair lepak kat mamak.memrlukan keberanian yang snagat tinggi.lepak dengan org tak bertamadun.bersikap macam kita tak peduli org pandang perempuan tak balik rumah pukul 3 pagi still lepak kat train.kesunyian bosan.well.aku kan takde kawan.aku sekarang memrlukan seseorang menbgisi ruang boring ini so aku jentik la mana mana jantan nak kat aku sekarang.begitu murah harga diri aku.aku kata sayang ehek ehek.apdahal meluat tak payah cakap bila bercakap.bercakap sikit nak bergesel cakap lagi sikit nak pandang pandang.heh mungkin buah dada aku semakin membesar dan menarik perhatian begitu banyak.makhluk.mungkin.berkata tentang diri ku sekarang.mendengar keluarga.adik.jiran ku yang hensem yang beru keluar hospital .menjerit penuh kesopanan tak tahu bola belah mana yang masuk gawang tapi aku masih di sini menulis benda yang aku malas nak tulis.aku nak internet connections aku balik

No comments:

Post a Comment