Sunday, January 22, 2012

this story begins with a story inside my dad car. pak lah tell his story about his asrama where my sisiter aisyah also remains there.and then the story stop. my mum my dad continue with their makings. and i can see with the side mirror. a tear running through my mom cheek. automaticcally, all memories with my sister i bit her butt i kacau die time die tido all the kinda bodoh things yg boleh pun jadi memories dtg. i cant stop the tear. so i sambung minum air jambu batu. but its still doesnt help

so i sampai at balai bomba subang jaya about 0100 and i saw my old besties farida nabila and her mom currently she cant see me. im in the car. even i wave her. and then kak in a lalu with her kembara. i can see her with a pink dress.and pak lah terus terjunam kat kawan lama kkitorang Ogen.

and then i take my seat while my fathers bersosial with his old freinds. i can see that my father so famous even he looks like young. yes he got awet muda look. alhamdulillah tumpang kasih* and then mum with purple baju kurung straight to the nasik take a plate bantai all the thing sambil memuja muji ingat org tak perasan die sedang membelasah* i just follow her

and then i sat with javaneese dulu aku pangggil die jawa. die gaduh dgn kak ika dulu. so she gonna get married today orthe next suday aku pun tak ingat and she hands me an invitiing marriage cards. aku cam hahhahahahahhaha " ni bukan gambar dekat pondok dekat taman tu ke" die membalas dengan tersenyum simpul. walhal di dalam hatiku " takde duit letew nak buat photoshoot" hahahahhahah


and here comes, en azman at zain. his family actually have a lot of story with me. like her wife farida's mother had once accused me for stealing her money about 4-5 ringggit. i swear to god . aku tak ambil. sampai hari ni. my mum said if i saw you once with her daughter * farida mmg mampos ko. i understand. mak mana tak sebak tgok anak die balik menangis kena maki dgn mak org lain kan? lepas mak die maki aku " kaw jgn nak berkawan dgn anak aku pencuri, " yes i can see that anak die yg terhegeh hegeh nak berkawan dgn aku. thanks karma

azman mat zain chill chill dgn bapak aku buat lawak kasar yg org lelaki je boleh buat lawak camtu dan... die dok sebelah aku.sebagaimana ayah ainna sebegitu juga lah azaman tersebut layan aku. buat macam anak sendiri tanya apa khabar suara pun nak dekt sama. and then aku tanya soalan yang kalau seingat aku aku menyesal mengutarakan soalan bodoh tu " farida straight a's eh cik?"

die pun dok la sebelah aku. naihat aku benda yg layak diutarakan oleh sorang bapa. di rumah. die cakap la yg aku ni careless jawab soalan pastu die cakap aku buat main main tak jawab soalan betul. and then the tear. okay aku pun tgh nak menitik type ni.

and then i continue eating only daging on ly the lauk bcuz imon diet. i tahan i kepit air mata i supaya tak mengalir. lucky me people doesnt give me a fuck. org just lalu pandang blah. and then i can see my mother far far away~ muka cakap " jom balik"

. and then when i susun cara berjalan i can see my crush.crush tignkatan satu. budak yg penah gak ah kuar date sekali. i can see his height awwh his hand awwhhh his baju awwhh the always same baju pun awwwwhh and the topi. and then i nak tegur and then the hingus kacau hidup aku. ku batalkan niat ku itu. berambus dgn perasaan fucked up

No comments:

Post a Comment