Monday, August 29, 2011

to be continued


Whats up with my title yeah i like one of christ brown song so much because last yesterday 26.09.2010 is the best day ever!
yess i got my phone back,dapat salam mak haziq,dapat dengar suara abg bedah(seksi siot),aqeel talk to me
(glad almost like one year lap waiting),rembat hana tajima mak(sori brader),melantak bukak puasa,date dengan abg bedah(tipu ni ssumpah tipu,dapat jmpa abg bedah(tapi kejap je)
,dapat makan ayumm kfc(best giler),jumpa halif haris(hensem siot uhuxx dying __l__),bump into the most preetiest practical teacher living kardashians(uhuxxxx)
,dapat habiskan duit(soke duit raya incominnnng),dapat ngorat abang remy(pakai baju gay),tapi yang sedihnya
nabila absent(shoping kapet dengan mama dia p/s usya bangla taste aku),aimran tak datang(hurmmmm,cdeyynyeww dieww tak datanggg^^^^^^)
tak dapat dok sebelah aqeel(of coz la sape nak dok sebelah aku),tak dapat rembat no aiman rahimi(afiqah jual mahal),balik rumah kena dok luar sebap keluar tak bagitau******
dapat mcflurry free free(adik carmiela masuk line aku uhukkzzzxxzz),dapat bukak posa lambat(makan kurma je dekat kaunter bawah,tapi dapat la makan),budak gatal tak dapat no syuhada(ala cian diew)
dapat buli budak bawah umur(adikbai,adik syamila,adik carmiela dan meya****) APA YANGGG PENTINGGGG???? trial ending bebehhh uhukkzzz
itu yang kita semua nantikan(selain cikgu jazimin mesej aku lagi)

its setat laik dis,i dah pikir lame dah nk drsap camne oh well artis lah katakan,gerak pun diam diam and before dts,hariz irfan baru balik putrajaya pastu die belikanlah shwal pepel tu sejam sebelum aku gerak kl,tak rasa
desperate ke dapat hadiah terus pakai?oh aku mmg mcm tu.masa hari jadi aku pun sama.meya kasi shawl hari ni,esok aku dah bantai lepak kat empire gallery pakai tudung tu
so what dapat hadiah tak kan nak peram buat bukak puasa pulak.i pakai sumpah over macam nak pegi annual dinner isteri perana menteri
dah lah pakai skirt plak tu.kalaulah waktu aku kecik kecik dulu aku tau yang besar nanti aku pakai skirt macam ni
mesti dah macam ya allah.dah a kecik dulu brutal gila pegi mana mana pakai baju becham 23 dengan topi hitam merah.sampai mak buang sebap dah bertepek taik lalat.
aku pun tgh layanhenpon kesayangan aku yang telah kembali ke pangkuan aku smabil layan mesej peminat(afiqah,meya,ain) pastu ain all sudden
cakap nak gerak sekali (aku dah agak dah),oh ikutlah,murah sikit tambang teksi uhuxxx,patu tunggu die punya lah lama pastu nampak ah adik aku dengan geng mengumat die,
balik rumah die citer lah yang dia tanya kawan dia aka jiran aku jugak kak yam nampak gemuk tak?aku cakap ah pehal kaw tanya die benda macam tu?dah hari hari
kaw tanya aku macam tu aku tanya lah dia pulak.selamba buah dada dia je.pastu budak tu komen memang terbaik lah.dia cakap aku takdelah kurus,tak gemuk.tapi nampak.endek
orang pendek tak cantik.aku tak kisah kulit legam.tapi pendek tak cantik.kaw tengok abang bedah.tinggi hensom.tapi aqeel pendek comel jugak.ape ape jelah.
pastu da sampai mcd aku dok lah situ sorang lepas mesyurat ngan akak kat kaunter yang abang sebelah bole tahan la usya aku(sumpah tak tipu)pastu akak tu ambk
kertas tulis reserved.eleh aku ingat ambik lah yang persepek ke pvc ke.rupanya
kertas je.pastu punya baik cover cun.aku teerpandang pasangan couple.chinneese dok berdating ala ingat aku jelez ke.jelez la jugak.pastu pakwe die turun bawah aku rasa nak berak.raupanya pegi
beli ice krem kat bini dia.siap suap suap lagi.pastu aku senyum ah pastu awek tu babai kat aku.
aku macam wah artis huhukz.aku mesej mesej ngan bini aqeel puteri afiqah(memandangkan semua awek aqeel bermula dn puteri)
aku mesej pastu masa dia on the way pegi mcd dia sempat sound mak dia suruh cepatlah cepatlah.pastu da sampai aku dok atas macam taylor swfit dalam love story tu yang afiqah pulak dok bawah
tgh babai babai.dah la waktu tgh ckp kat hepong.so sweet.pastu afiqah pun ajak lah gerak ole ole.and waktu aku tgh dok kat mcd tu aku dengar lagu christ brown sedap gila.teringat kat pakwe aku yang tak teringat kat aku.
masa kat ole ole tu semua temat sekurang kurangnya kitorang jalan lebih dari sekali.sekadar mengisi masa lapang menuggu semua orang
smapai.pastu masa kat kedai tu afiqah mesej ngan aqeel.ala aku tak jelez.aaku ada nabila yang tgh shoping kapet mesej nan aku.lagi sweet.
pastu kitorang dok lah dekat pusat kat boling.pusat.oke.HAHAmeya dengan hanini sampai.tiada yang mengujakan selain kepala meya bentuk macam telur.
tgh aku menagumpat tiba tiba.macam ni aku tak perasan pun abang bedah ngan bedah datang.kalau aku tau la.memang.memang aku dah mekap kasi pipir kalaer purple.
pastu abang bedah datang.terus cair.da la dia cakap kat tepon.maybe pelik sebap masa aku nampak abng bedah macam takde bunyi pastu abng bedah cakap telepon.senyum.tapi bukan dekat aku la
pastu dia berdiri membelakangi aku.suara dia jelas kedengaran membuatkan aku cair cair dan cair.affected me with the world abang bedah!masa tu yang afiqah kepala kacang tu dah macam tersedak sudu dah tengok
abang bedah.muka aku?aku tak boleh imagine.sama ada over.atau takde rupa orang langsung waktu tu.pastu abang bedah bercakap aku terus cair walaupun dia pangggi adik dia buncit socuteeeeee
.memang lah bercakap.aku terus(senyum.sorang.sorang)pastu abang bedah blah pegi tgok phone and aku tak berhenti cakap pasal abang bedah lebih kurang 2 jam kemudian
abang dia mmg taste aku la.da la suara wohoo.tapi dah kurus sikit.yelah aku stalk fb dia macam bahu dia besar sikit kot macam gemuk sikit jumpa depan2
kering.melantak megi kot dekat jengka.tapi bedah kata duit ptptn abang dia belambak HAHA.aku sumah waktu tu muka excited + terkejut.bearuk.pastu gerak lah mcd.
on the way pegi mcd.beruk mana pulak la yang dok depan sekali bole terdrift pegi bazaar tapi sumpah malu jalan dekat pasar ramadhan dlm kepala aku igt satu je.tua nanti aku nak citer kat anak cucu aku.aku
penah pakai tudung hana tajima berbagai jalan tgh bazaar yang kebanyakan orang pakai seluar track ngan baby t sahaja.malu siot.pastu meya dah paham kesengsaraan dah bukak langkah seribu
mencicit lari meniggalkan aku.aku punya gagah nak tercabut seluar dalam aku kejar dia.bodoh betul.jalan pelan la.before dats aku pegi jemput ainna ngan adik dia kat mcd pastu dlm ontheway jemput dia
kitorang phone call.aku tak stop ckp psl abg bedah.phone call takde la awkward sgt tgok muka kepala org cultured shock lalu lalang.pastu da jumpa.terkujut ah tgok adik ainna sudah pandai bergaya
.nak celen kakak dia.pastu kitorang terus gerak bazaar.on the way pegi bazaar ada cipan mana lah pulak cakap tak jadi pegi bazaar dorang kat meh one shop.
yang aku jelezz gila macam babun nya dorang ckp hanini tangkap gmbr ngan aqeel aku punya menjerit ah.patu ainna cakap.mariam malu sikit mariam.aku tak nak jalan ngan aku.oh mungkin in lah salah satu sebap meya dont want
to be seen around with me.pastu adik ainna jerit HALIIIFFF HALIFF.pastu aku cakap oh merepek m ni.budak tu takkan nampak bulu dada dia pun kat sini.pastu sambung jalan pegi mcd.ramai ramai.best gila.macam jalan dekat runaway tapi aku tak bole bukak
langkah besar a sebap skirt aku tight jeans.sumpah dah rasa macam pakai baju kebaya.past da sampai.semua masing masing muka terkejut lah siall puiii.banyak.gila.orang.pastu kitorang naik atas ada dua awek yang memang
terkenal dengan kegedikan ie syuhada,aisyah.cantikk berbaju kurung.aku malu dengan diri ku ini.apa yang memebuatkan aku terkilan selepas itu,budak laki yang dari tadi dok kat dalam tu mintak no syuhada.aku mcm puiii penat
aku bertajima you dont even mintak my number brader?jauh di sudut hati aku ucap syukran alhamdulilla

No comments:

Post a Comment