Monday, August 29, 2011

how your laughter felt so sweet


today is os addd.because i gain sooo many weight a day before raya!i cant smile my cheek so gelebeh and my tummy so flabbt my thigh is big like krazy and i doesnt feel beautiful with my baju kurung.
ergh i dont want fat like shetzzz.i stop my senaman for puasa so i thought it would reduce by itself.ended up uwaaaa!i dont fat like her!she can reduce her weight and be more skinny than before.and i?!
lazy bitchhhhhh tidur makanggggg tgok tvvv komputerrrrr baca buku tidur balik makannnnnn.ya allah,how am i gonna face my grandma and she will start her story about her kegemilangan zaman duluuuu.ahhhh.gemuknyaaaaaaa
i want to be skinny likebedah not too skinny but sedap mata memandang.aku.ya allah.meluat aku tgok pipi aku bila tgok kat cermin.tak symetry langsung!macam prism dah!ingat nak melaram pakai jubah.bole la nampak shape sikit nen.
tapiiiii dah shape macam mak org.sape nak usya adoyai.lengan ni besar nyaaa ya allaahhhhhhh.kan besat aku mmg kurus.metabolisme tinggi.macam meya tu.TIDAK AKAN GEMUK.
pakai ape pun lawa.tak nak gemukkk macam mak atsinchiiiiii.and lagi satu.jerawaaattttt.benda ni tumbuh nak dekat pmr!nak dekat raya.mak ah tak nak beli pencuci muka.pastu benda dah dok merempat kat dahi akuuuu.adik aku siap kira lagi jerawat yang merah menyala,yang ada putih putih sikit tu,
yang baru nak up yang paling besar!camne la aku nak raya mmg bertambah tambah ah jerawat aku dengan tension nak pmr dengan badan gemuk nii!aku nak nasihat to all my classmates.jgn makan ubi kentang!benda ini sangat menggemukkan dan badan anda
akan mengalami perubahan mendadak kalau and tidak membakar lemak tersebut dengan segera!ubi kentang mempunyai carbohydrate dan dia supply energy.dia tolong sikit sikit ah kalau kita tak makan lemak.jgn tidur lepas makan!walaupun nak tidur,tunggu lepas sejam nasi dah turun
perut baru ah kaw nak mengangkang ke tonggek ke mampus kaw.aku tension ni.nak packing barang balik kampung dengan stalk my beloved hensom crush abang bedah :p

No comments:

Post a Comment