Thursday, January 19, 2012

talking that hoe

feeling wanna still typing even though this laptop is so pulau pandan jauh ke tengah
because i guna wi fi kerajaan so paham la
so since i didnt get my sbp
and my currently school getting boring
i dont have many options
my two siblings had go to the asrama so it takes all the responbilities on my shoulder to takde a good care of the twins.oh babi
so. what emotional now is..
budak gmilang is flooeded my timeline my news feed with
"emm cedeynye nak kena pindah"
"emm buat farewell "
"emm nak pelokk tuart tuart"

well tak salah pun diorang tu.memang.
cuma aku jelez
sebap aku rasa keseorangan
motherfucking best believe it

but due to my menggunug ego. ku turuti juga.
well, just imagine that person that almost hampir nak pecah muka die ditting behind me.
granted wishes
and segala patah perkataan nafas pukimak berada sangat dekat
tak masalahnya sekarang
kaw tak boleh mampus ke?
atau berambus ke?
tak malu langsung tu aku faham
tapi disebapkan kaw ni awkward dan.
copycats
kaw tolong la blah
puki

kalau kawan saya yang terbaik nak tahu
saya mungkin membenci beliau mungkin kerana beliau merampas kawan aku
kawan dia yang sepatunya jadi bestfriend die
ditinggalkan
well,kawan aku takde kawan
kurang panggil classmates lah
classmates aku yg agak rapat gile dgn aku
tiba tiba
die ikut juga bersama

ada satu masa tu aku patunya ke mcd
belajar lah kononya
dan aku tak dapat dtg sebap hujan
dan tiggal lah mereka berdua
puki bersama
aku satu je pikir waktu tu

i'll lost my bestfreind
and it granted
pukimak

No comments:

Post a Comment